Acces Cont

MARKETINGUL ADRESAT FEMEILOR - Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial , MARTI BARLETTA

 Carti Online Carti / MARKETINGUL ADRESAT FEMEILOR - Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial

Categorii: Marketing / Publicitate , NOUTATI !
Editura: BRANDBUILDERS GRUP
Autor: MARTI BARLETTA
An aparitie: 2007
Nr. Pagini: 400
Cumpara buc.


PRET


Descriere

Traducatori: Cristina Ionita, Raluca Andrei
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular.
In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising – toti cei implicati in comunicarea cu clientul – ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile.
In aceasta a doua editie a lucrarii, Marti Barletta va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei. Povesti de succes actuale, strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia.

In lucrarea Marketingul adresat femeilor vi se dezvaluie modul si momentul in care femeia ia decizii de achizitie diferite fata de barbat, modul in care poate fi folosit Modelul de marketing Gender TrendsTM pentru a crea strategii si tactici prin care un brand sa capteze loialitatea femeilor si modul in care sa atragi consumatoarele prin produse noi, un sistem de comunicare relevant, tehnici de vanzare inteligente si strategii de marketing corecte.


Povesti de succes actuale, strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia.


"Marti Barletta este un important lider spiritual atunci cand vine vorba despre marketingul adresat femeilor. Marti a dezvaluit foarte multe aspecte relevante, referitoare la un mod concret de a actiona, care vor ajuta orice companie sa castige un avantaj competitiv." - Philip Kotler – Profesor emerit de Marketing International la Facultatea de Management Kellog, Universitatea Northwestern.

Recenzii


Pana acum nu au fost introduse recenzii pentru aceasta carte.

Fii primul care adauga o recenzie.
Nume dumneavoastra
Titlul recenziei
Textul Recenziei
Trimite Trimite unui prieten
prima pagina | cum cumpar | cum primesc | oferte speciale | despre noi | noutati | contact | afiliere | termeni si conditii



Cosul este gol!

Pentru a adauga produse in cos apasati pe butonul "Adauga in cos" de langa prezentarea fiecarui produs.


Nume de utilizator
Parola

Înscrie-te pentru a primi stiri si oferte speciale de la noi.
Numele tau
Adresa de e-mail