Acces Cont

Guerrilla Selling - Arme si tactici neconventionale pentru cresterea vanzarilor , Jay Conrad Levinson

 Carti Online Carti / Guerrilla Selling - Arme si tactici neconventionale pentru cresterea vanzarilor

Categorii: Economie
Editura: Businesstech
Autor: Jay Conrad Levinson
An aparitie: 2002
Nr. Pagini: 256
Cumpara buc.


PRET


Descriere

Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.

Recenzii


Pana acum nu au fost introduse recenzii pentru aceasta carte.

Fii primul care adauga o recenzie.
Nume dumneavoastra
Titlul recenziei
Textul Recenziei
Trimite Trimite unui prieten
prima pagina | cum cumpar | cum primesc | oferte speciale | despre noi | noutati | contact | afiliere | termeni si conditii



Cosul este gol!

Pentru a adauga produse in cos apasati pe butonul "Adauga in cos" de langa prezentarea fiecarui produs.


Nume de utilizator
Parola

Înscrie-te pentru a primi stiri si oferte speciale de la noi.
Numele tau
Adresa de e-mail